torsdag 15. april 2010

15. april

I dag har alle fått mark kur, det var slettes ikke noe godt! Men jeg fikk da gitt til alle sammen.
Ny runde på ei lånt vekt(som går til 50 kg...) viser nå at de veier fra 1,7 til 2,8 kg. De spiser tørrfor en gang om dagen med god apetitt.

Noen har litt bedre seng enn andre!
Mor og sønn kjærlighet:))
De er blitt veldig lekne, og det høres godt! De lager mye lyd nå, og hyler hvis en annen valp biter i for hardt. Det er jo sylskarpe tenner i munnen nå.
Koser meg veldig med valpene. Det er kjempespennende å følge utviklingen dems, de forandrer seg nesten hver dag.
Una er fremdeles veldig flink. Hun synes de myldrer litt mye da hun skal gi dem melk, derfor hjelper jeg henne litt da. Valpene ser ut til å venne seg til det også, så når jeg går opp i kassa kommer de til meg. Noen av dem venter til Una får lagt seg, og så må jeg holde noen.
Nå ligger alle sammen og sover, mette og fornøyde, og lager kose lyder! Det er så koselig å sitte ved siden av dem å høre på.
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Kjempefine små-tasser Hege.. Fått halsbånd allerede? Hadde butikken så mange forskjellige farger eller har du sydd selv? Ha ei trivelig helg, vi sees vel i neste uke hos Laila tenker jeg.. :D

    SvarSlett