tirsdag 23. oktober 2012

Litt nytt

Det har skjedd en del ting siden siste blogg innlegg.
Savnet etter Dis er fremdeles stort, den vakre lille Golden tispa som bare ville være snill og "flinkest" i klassen når det skulle trenes.

Både Una og Bee har gått sporprøver i år, med vekslende premieringer. Vi har trent jamt og trutt, men pga av at jeg har vært opptatt med skole mange helger, har det blitt få starter på oss.

Vi har også vært på en del utstuillinger, både i Norge og noen i Sverige.
Una slo til på BISS-12 og ble 9 beste tispe av toltalt (hann og tispe) ca 120 gjett om vi var stolte av henne da??
Bee slo til på SKK utstilling i Sundsvall og ble 2 beste tispe med cert og res cacib.

I september ble Gisli avlivet. Han ble 24 år og vært i mitt eie siden 1 april i 1992, så vi hadde lang fartstid sammen. Han begynte å bli tynn nå i sommer, enda han fikk både godt høy og kraftfor. Så jeg tror at tennene hans var blitt dårlige, samt at han var blitt mye stivere både i beina og kroppen.
Det var en tung og trist avgjørelse å ta, men jeg ville ikke at han skulle gå en vinter i møte og være dårlig.

Hvil i fred min stolte hvite ganger og takk for alt det morsomme vi har gjort sammen, og alle de flotte menneskene jeg har blitt kjent med pga av deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar