mandag 4. juli 2011

Valpene 15 dager

Koser seg
I dag fikk valpene mark kur for første gang. Det var ikke noe spesielt godt, de sa høylydt i fra at dette var noe annet enn melken til mamsen ja... Men det gikk veldig greit. I går klippet vi alle klørne, for de er ganske så skarpe. Så slipper Una og bli så sår rundt pattene også. Jeg tok også stingene etter keisersnittet i går, og det har grodd kjempefint. Virker ikke som om det har klødd så fælt heller. Jeg vasker henne med MalAcetic wet wipes en gang om dagen, og det er nok litt godt :) 
Jeg ligger her og kikker...
 Ellers er det noe nytt hver dag i valpekassa, nå prøver valpene å gå i stedet for å rulle rundt. De sjangler litt, men prøver så godt de kan. Valpene har også fått hals nå, så nå er de snart små hunder( i stedet for marsvinpølser) De forskjellige personlighetene synes ikke så godt enda, men det blir jo tydeligere for hver dag som går. Det er moro å se at de begynner å høre nå, de spisser opp ørene mot der lyden antagelig er.
Dis var på tur med Eva i dag, hun får bade og kose seg.
Jeg var i Brynsåsen og la blodspor til i morgen, og etter det  tok jeg med Bee en tur i skogen hvor jeg plukket masse markjordbær og slo ihjel mange mygg og klegg.
Titt deg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar